Kontakt

Använd formuläret nedan för att kontakta oss. Vi hjälper dig gärna om du har några frågor om vad som helst. Vi svarar oftast inom kort.Ni kan också komma i kontakt med oss på Facebook eller live chatten där vi har online-support .

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ämnen

Ditt meddelande

F.A.Q

  • Hur många enheter kan jag titta på samtidigt på 1 abonnemang ?

Svar: Du kan bara titta på 1 enhet i taget.

  • Kan jag använda mitt abonnemang på utlandssemestern ?

Svar: Det går jättebra att ta med och använda vart du än åker.

  • Vad behöver jag för uppkoppling för att titta på IPTV ?

Svar: Minst 8 Mbit för SD och 30 Mbit för FHD-kanaler.

  • Mina kanaler fungerar inte,vad ska jag göra ?

Svar: Kolla upp att ditt abonnemang inte har upphört. Starta om din app eller enhet

även en omstart av routern kan behövas. Om det inte fungerar ändå så kontakta supporten.

  • Varför laggar mina kanaler ?

Svar: Det ska inte lagga så det har troligtvis med din uppkoppling att göra,koppla din enhet

med kabel till internet,wifi rekommenderas inte. Starta om allt som ovan och kontakta supporten om det inte blir bättre.